bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Friday, April 13, 2012

my baby boo

Assalamualaikum semua, chewahh. . Tajuk entry aku kali ni tak bleh blah hakhakahk. Gedik je bunyik ekk. . Well tengok la sapa yang taip kan. Hahah. Bengang plak aku rasa tetiba bila mengenangkan tab aku ni. Smalam punya la best aku dah taip entry tuk blog aku ni skali tah mana silapnya burn cam tu je. Tak de plak kuar kat blog aku. Saba je kah. Nanti2 bila on9 guna laptop aku nak tengok ada tak tersave as draf. Esh. .  Tu la nak tulis blog la, la borak la, time tu jugak nak tengok tv. Ha tu makan dia. . . Kan apa pun tak boleh. . Last2 entry kosong yang aku post berkali2. Saba jelah. . .

Ok. Done cite kebengangan tu. . . Nie aku kat perodua service sunway damansara.  Finally setelah beberapa kali tergendala niat nak service miss V aku tu dapat gak beliau buat medical cek up hahhaha. . Aku pun x buat medicl chk up tau.( daaa dah kau tu tak suka g spital sapa suruh)  apa-apa jelah. Esh lapa plak tetiba. Padahal dah sarapan dah tadi.  Nak dekat tgh hati patot la lapa.esh. Miss V dijangka keluar dari bilik pemeriksaan jam 1 ptg. Hadoii lama gak aku kena tunggu. Tak pelah. Demimu sayangku kahkahkahkah. Goli den




Oklah malas da nak taip. Lain taun aku update lagi huhuhu.

Adiosss

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Popular Posts