bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Sunday, April 1, 2012

sejadah, telekung dan Al-Quran.

Assalamualaikum semua,

Selamat pagi dan selamat berkerja pada yang bekerja.  pagi isnin dilimpahi hujan berkat. Kata mama, doa ketika hujan sangat bagus. Doa kita di iringi sang hujan yang membasahi bumi ciptaan.  Doaku hari ini, ya Allah kau berkatkanlah hidup aku dan keluargaku, kau terangilah jalan yang benar, kau murahkanlah rezeki kami ya Allah. Hanya padamu aku berserah dan hanya padamu aku meminta. Kau tuhan yang satu dan kau juga maha mengetahui.  amin.

Sebenarnya dah beberapa hari aku terfikir tentang perkara ni. Tiba-tiba aku teringin nak di hadiahkan sejadah telekung dan AL-Quran. Bukan hadiah sbg hantaran tapi sekadar hadiah.


Mula2 aku terfikir bestnya kalo aku dpt AL-Quran as a gift sebb kat tempat aku practikal ni ada sorang officer tu nak pindah so aku ngan sorang kakak ni g beli AL-Quran tuk hadiah perpisahan. Terdetik kat hati aku tuk di hadiahkan AL-Quran. Lengkap bermakna kalau di hadiahkan 3 benda bermakna tu.


Kenapa tak beli sendiri?  Boleh je kalau aku nak beli sendiri semua benda tu tapi memang aku teringin sangat di hadiahkan benda2 tu. Agak2 ada x orang yang nak bg aku hadiah cam tue?

Sama2 kita tunggu ya.

Adioss

Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

Popular Posts