bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, January 7, 2012

aku, dia, firasat, mimpi dan lelaki misteri

Panjang dan sepatah demi sepatah lak tajuk entry aku kali nikan. Well semua nya akan aku storykan. . 


      Kejadian inu berlaku semalam. Di rasta damansara. Yer time tu dengah late dinner with sister and half of geng waktu rehat.  Ok sebelum tu pada siang harinya aku dan kawan2 sekelas aku g picnic kat sg pangsun. Well tak la best sangat pun sebab aku frefer pegi sg chongkak lagi. Mungkin sebb tak join mandi sebb tempat tukar baju dia yang kurang menyenangkan buat aku tak selesa nk mandi sungai tu.  Ok kalau ikut perancngan kena berkumpul di kolej pukul 730, dan nasib la aku tak lurus bendul ikut timing mereka sebab dalam kul 11 lebih jugak baru mereka gerak g sana. Aku dan half of geng waktu rehat pegi sendiri sebb lebih dekat dr umah we all. .  Ok lepas selesai semua tu petang tu ke rumah cik sahabat.  ke pasar malam, makan sebentar kemudian kakak aku call ajak tgk movie. Ok setuju. We all tgk citer darkest hour. Oklah.


Lepas tgk movie, g mkn kat rasta dan time mkn tulah kejadian nie terjadiiii. . Entah mcm mana la cerita ttg nikan, kawen semua ni keluar. Skali encik spek rambut kelinting ckp la dlm kita2 ni kan kau yang kawen dulu. . Apa kejadahlah dia ckp cam tu kan. Ok dia kata tu ikut firasat dia. Dia penah mimpi ke apa ntah aku pn x sure, yang aku nikah dulu. Aku dengan kwn sorng(bkn aku nikah dgn dia ok) yang akan kawen dulu lepas tu baru kawn2 lain turut langkah kita org. .  Apa lagi kena bahanlah aku time tu. . Encik spek rambut kelinting ckp aku akan kawen tahun 2014. . Hahah ada 2 thn lg la kiranya. . Hahahah macm lawak jer.. Berialah aku kata aku blom nk kawen lgi. Dia kata lagi ada sonething happen nanti then aku kwen ngan org tu. . Maybe aku terlanggar org tu ker apa ker. . Ala yang mcm dlm novel tulah. .


     Geli gleman plak aku bila fikirkan. Kenapa aku nk fikirkan sangat? Hahha bkn apa, encik rambut kelinting ni kalau dah dpt firasat macm tu peratus benda tu betul2 jadi sangat besar.  Sbg cth time nk dpt grouo mmber buat assgnment sem ni dia dah mimpi dah siapa group mmbr dia dan mmg betul dia dpt derang n sorng je yang x masuk group dia. Satu lg time match bola, dia dah mimpi dah sapa menang sapa yang score bola tu skali tgk mmg betul. . So ni mungkin kebetulan hahah.. X lah terlalu percaya tapi kalau betul alhamdulillah( sambil telan air liur).


      oklah tak mau cerita ttg tu lagi. . Lain kesempatan aku akan update lagi yer blog nie. . Blog nie mmg ttg kehidupan aku. .

Adiossss


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Popular Posts