bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, January 28, 2012

nebes la pulakkk

Assalamualaikum,


Macam lama dah tak update blog nie. Hurm, memang sekarang ni tengah nebes mengenangkan hari selasa ni, 31/01/2012. Aku ada interview untuk practical. Kira ni interview kedua aku untk ptcal. Yang Pertama dulu time diploma, tu pn just interview jer. X dpt keja pun.


Hadoii nebes weh nak kena interview dah lah memang bukan bidang aku pn. Hahha ambik course lain, practicle course lain. Dahlah 4 bulan. Dulu 3 bulan jer.


Hurmmm nasib jumpa member yang sama spesis ngan aku. Tak minat bidang yang di ambik. Semoga practical kali ni membuka satu perubahan dalam hidup kami. Aminnn


Oklah. Tak tau nak update apa. Kalau ada jesempatan aku update lagi yer.


Adiosssss


Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment

Popular Posts