bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, July 26, 2011

menanti dan terus menanti

ya aku hanya menanti dan terus menanti je kepulangan mama... owh tidak, tak sanggup lagi aku nak jadi nanny... walaupun bukannya susah mana pun sebab aku jaga budak skolah menengah (adik aku dan kawan dia) tapi masalahnya aku kena masak... waaaaaa memasak bukan jiwa aku. nak termuntah pulak bila kena masak selalu. hari ni untuk sarapan aku goreng nugget je and untuk makan malam aku buat sambal udang dengan teur dadar. oklah tu, tak taulah apa comment adik aku tu sebab dia cerewet sikit bab makanan ni. macam kakak dia jugaklah hahaha tapi kalau banyak cekadang sangat time-time darurat ni boleh jalanlah. nak makan makan tak nak makan dh. hahahha

assignment aku semua dah selesai... lega rasanya.... dah mintak tolong cik sahabat tuk hantar pada lecture kesayangan... exam dah dekat dah, jap-jap lagilah buat note untuk final exam. ada dua subject. dua-dua mejor subject aku and pada hari yang sama. wish me luck weh..

bila dah tak ada kerja ni aku belajarlah main keyboard. adik aku baru beli hari tu dan sebab dia pun ikut mama gi langkawi so akulah yang take over tempat dia. aku dah blaja lagu titanic, tapi separuh je.. kira oklaaaa dari tak ada. dan hari ni aku belajar lagu bila cinta, ost lagu lagenda budak setan, tapi tak habis lagi.. separuh je aku tahu.

ermm sambung cerita tentang masak. esok aku nak masak apa?? sosej bersos pun ok gak kan... simple je. senang sikit.

adioss

No comments:

Post a Comment

Popular Posts