bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Sunday, July 24, 2011

kau yang kutinggalkan..

ini kisah tentang kau dan aku. kisah suka dan duka kau dan aku. kisah gembira dan sedih kau dan aku.. hanya kau dan aku.
kau dan aku, dulu kita bersama... lebih 5 tahun aku dan kau cuma mengenali antara satu sama lain. aku mengenali dunia bersama kau. aku mengharungi hari-hariku bersama kau.
aku berusaha sedaya upaya agar kau bisa aku miliki. selama lebih 5 tahun kau dan aku bersama, tapi jodoh antara kita terhenti di sini.
kita berpisah mencari haluan masing-masing kerna kita tak lagi serasi.
kau dan aku hanya sekadar teman.. tidak lebih dari sekadar teman
dan setelah lama kita terpisah kini kita di takdirkan bertemu semula...
dan aku menerima pertemuan ini sebaiknya...
segala kenangan antara kita selama ini ku imbas kembali..
agar bisa ku guna kembali...
ketika beraksi di dapur ummi

hahah korang ingat ni kisah cinta ke? sorry sikit yer... ni adalah kisah aku dan skill memasak.. memang lama dah aku tinggalkan bidang memasak ni, tambahan pulak kat rumah aku memang jarang ermmm tak memasak pun so sekarang ni oleh sebab aku dah di amanahkan oleh mama untuk jaga adik aku sementara beliau ke Langkawi maka aku pun sedaya upaya asal balik skill memasak aku. bukan tu je masalah aku, aku tak tau pun nak masak apa... tak ada idea langsung... pagi tadi aku buat omelet ngan sosej jer... makan dengan roti untuk adik aku dan kawan dia yang tidur kat umah nie... makan malam nanti aku tak tau nak masak apa... tuk pagi esok pulak... huaaa susahnya nak fikir benda-benda macam nie.kagum dengan mama yang dah susah payah fikir selama aku hidup ni. terima kasih mama...

adios

No comments:

Post a Comment

Popular Posts