bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, June 21, 2011

TAKSUB PADA HANTU..

Taksub??. ada macam-macam ketaksuban manusia di dunia ni antaranya taksub pada duit, taksub pada harta benda, taksub pada seseorang, taksub pada diri sendiri serta banyak lagi la... apa yang aku nak cerita ni adalah tentang taksub pada hantu.

Ada seorang kenalan aku ni yang bagi aku dah boleh di kategorikan dalam kategori taksub juga. Dia taksub pada hantu. Kalau boleh, bila dia bosan je dia nak tengok hantu. Bila dia tengah tengok hantu, dia memang sangat teruja bercerita tentang hantu tersebut kat kita orang.. kita bleh tengok betapa dia sangat taksub bila bercerita tentang hantu tu.

Hantu apa yang boleh kita tau apa yang akan buat, jadi, dan muncul?? Kagum aku dengan beliau.. Sampai dia da boleh tau semua yang ada... apa yang akan jadi, apa yang akan muncul, semua dia tau..

Macam tulah penangan ketaksuban pada hantu kak limah. Ala cerita hantu kak limah balik rumah tu lah. Ye hantu tu la... habis tu korang ingat hantu betul-betul. Esh memang tak lah kan.... tapi memang serius, kenalan aku ni siap boleh hafal dialog yang ada dalam cerita tu. Nak kata budak-budak umur dah 25 tahun. Hahah tulah aku cakap.

Nielah ketaksuban para manusia yang kadang-kadang tak tercapai dek akal kita sendiri...

Adios....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts