bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, June 21, 2011

mengeluh lah sebanyak mana

mengeluhlah sebanyak mana ianya tetap tak membantu... aku dah try pun. aku tau tak elok untuk kita mengeluh tapi dah tu je yang aku terdaya nak buat. mengeluh, mengeluh dan terus mengeluh. nak bercerita pun macam tak ada benda yang aku nak kongsi... tapi macam banyak je yang berlegar-legar dalam otak aku nie.

kosong, rasa kosong tu sangat dekat dengan aku sekarang nie.aku pun tak tahu nak terangkan macam mana... tapi yang pasti rasa kosong tu memang ada dalam diri aku sekarang nie... huaaaa
nak nanges pun ada gak... takkan aku nak nanges kat mcd nie... tapi pe kes lak aku nak nanges tetiba.... tapi jiwa aku tengah akcau sekarang ni.... HUAAAAAAAAA apa masalah aku sebenarnya nie???? tention nya....

ntah tak tahu nakl cakap apa lagi... dalam dada aku nie dah macam penuh jer dah. penuh dengan benda-benda yang aku sendiri tak pasti apa.... yang sangat kabur dampai aku tak nampak apa sebenarnya benda tu....

nak lari? lak lari mana? sebab apa aku nak lari??? semua aku buat macam tak kena jer.... macam tak sesuai... nak jerit pun macam tak ada sebab....

sapa penah rasa cam ginie??? tolong aku... lemas la aku bila rasa cam nie....

huaaaa

adiosss :(

No comments:

Post a Comment

Popular Posts