bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, June 21, 2011

gangster la sangat

sesuka hati nak tumbuk, tendang orang. Sesuka hati nak ugut orang, nak hentak kepala orang, nak buat sesuka hati!!!! Dah cukup gangster lah kau rasa diri tu kan!!!!

sapa yang gangster sbenanya nie?? Sbenanya aku nak cerita tentang movie yang aku dah tengok sebanyak dua kali. Ya aku ulangi DUA kali. Bangga siot. Cerita yang di arahkan serta turut di lakonkan oleh shamsul yusof bertajuk KL GANGSTER. Cerita tu bagi aku cerita melayu yang terbaik yang aku dah tonton. Heheh bukan nak promosi ke apa tapi serius aku kata, cerita tu memang terbaik. Salah satu sebab cerita tu menarik adalah di sebabkan barisan pelakon yang terbaik gak. Aaron Aziz, adi putra, ZIZAN MAHARAJA LAWAK, dan ramai lagi la. Zizan buat cerita tu jadi lawak... terbaiklah.

So korang apa lagi pegi lah tengok cerita ni... memang berbaloi. Boleh pecah perut, pecah mata dan pecah kaca pecah gelas dah tengok pasti puas...(merapu lak)

Aku malas nak cerita panjang, korang boleh nilai sendiri cam mana quality filem Negara kita sekarang nie. Aku suka je cerita KL GANGSTER ni. Puas hati je aku rasa.taklah macam cartoon pun...




So sendiri mau ingatlah ye.. bila dah tengok tu jangan terpengaruh pulak..

adiosss

No comments:

Post a Comment

Popular Posts