bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Wednesday, May 11, 2011

teruskan jua..

ya walau apapun aku akan cuba untuk teruskan juga post some story lam blog aku nie. walaupun akan ada yang kata boring or ntah apa-apa je blog aku ni tapi ada aku kisah ker. blog aku ikut suka akulah nak merapu apa pun.

tadi beru je lepas update sikit cerpen aku. ye cerpen yang dah berkurun siap tapi berkurun jugalah aku ambik masa untuk taip semula. biasalah idea aku akan lebih melimpah luah kalau aku berkarya menggunakan pen, pensel dan kertas. kalau nak taip menaip ni idea aku kureng sikit. bila dah tulis tu kenalah taip untuk tontonan umum. part nak taip semula nielah yang akan ambil masa. cuma skarang nie aku macam nak try letak aim untuk abiskan taip cerpen aku. cerpen nie je dulu nak try abiskan. aku nie macam biasalah kalau nak letak target tu conferm la takkan tercapai. aku kena buat tanpa dirancang....

banyak je lagi yang blom di taip tapi tak apa.. kayuh slow-slow lama-lama sampai gak kan heheh. oklah dah mengantuk nie. lain kali je aku story and merapu lagi..

adios...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts