bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Wednesday, May 18, 2011

story dari seorang aku

ye memanglah story dari aku dah blog nie adalah blog aku takkan korang lak nak story lam nie.. (kerek lak aku nie hahah) apa yang aku nak story nie tak dalah gempak maan jer. saja nak meng-up datekan blog aku nie.

well siang tadi mama da cakap kat aku yang dunia aku nie dah terbalik. jangan gelabah sanagt. terbalik tu tak lah songsang sangat. yelah mau tak mama cakap macam tu. siang orang lain malam bagi aku. malam orang lain siang bagi aku. korang paham tak?? tapi dak adalah memanjang siang hari aku tidur.. takat sampai kul 12 , kul 1 pm je... yelah dah aku tidur lambat maknanya lambat la juga aku tidur... bukan aku tak pernah nak tukar gaya hidup nie tapi hidup aku akan agak normal bila tak de internet ni....

bagi aku internet ni bawa pengaruh buruk pada aku. yelah sebab internetlah hidup aku tunggang langgang. tidur pun dah tak menentu. kalau kat rumah damansara, hidup aku ok je lah. malam, aku tidur, siang aku berjaga. so kesimpulan pada cerita aku yang ntah apa-apa nie adalah pandai-pandai lah korang jaga diri sendiri dan disiplinkan diri sendiri...

adios...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts