bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Monday, May 16, 2011

kongsi itu indah tapi bukan semua boleh di kongsi

apa yang aku cuba sampai kan... ye.. memang indah je kalau kita boleh berkongsi sesuatu dengan seseorang.. tapi awas ya bukan semua benda kita boleh kongsi. kita boleh kongsi rasa gembira kita, ceriat lucu kita dan macam-macam lagi. dan aku sekarang ni nak kongsi cerita aku. ya aku ingin kongsi pada yang nak berkongsi cerita ni. pada yang tak suka aku aku tak kisah pun.. dah tak suka tak payah nak gedik baca.(emo lak tetiba)..

well well well well.. cerita yang aku nak kongsi tak ada lah menarik mana pun... pukul 11 p.m tadi aku sampai umah mak aku dari damansara.. ye aku ke damansara lagi dan lagi dan lagi. biasalah aku, umah mak aku-damnsara-rumah mak aku-damansara... tu memang hobi aku.. menghabskan duit untuk ulang alik dari rumah mak aku ke damansara. hari tu cuti di rumah mak aku then balik damansara sebab exam dah tu habis exam balik ke rumah mak aku semula dan minggu nie pergi lagi ke damnsara untuk bagi sokongan moral pada kakak aku( tention bekerja.. super duper tention tue.. kecian beliau)... esh banyak pulak nyamuk time nie. baru je aku sembur dengan penyembur nyamuk.... giler power nyamuk zaman sekarang!!!

kalau ikutkan nak je balik hari selasa(kan cuti) tapi adik bongsu aku tu nak balik awal. nak study almaklumlakh exam hari rabu tu. dia bukan macam aku yang study last minute. esok exam malam nie baru study.... so terpaksalah balik juga hari ni.... alhamdulillah walaupun hujan time on da way (bukan all the waylah)we all selamat sampai.. ingatkan nak gi dinner skali 2 kedai yang ada before kawasan rumah mak aku nie tutup pulak... terpaksalah gi beli buger kat abang botak(buger fav mama)... aku blanja mak aku kali nie. so aku suh lah mama pilih apa-apa je yang beliau nak.aku suh pilih yang special.. time dalam kereta tu yerlah mak aku kata nak burger black pepper special.... aku pun onn je lah... skali time mak aku gi beli lain lak beliau order.. mama kata tak naklah yang lain tu mahal... ya Allah mak aku nie memang dah terbiasa berjimat( BUKAN KEDEKUT YEEE) aku tanya mak aku apa yang specialnya buger mama?? then dengan penuh yakin mak aku jawap.. ada cheese... hehehbetul gak.. special la juga kan.. apa-apa jelah mama, asal perut kenyang... lain kali alang blanja best-best lagi ye... sayang mama..

ermm apa lagi ya... owh ya aku ada beli novel siang tadi... 2 buah je tapi tebal-tebal. satu buku tu mama yang pilih dan satu lagi aku pilih then mama yang buat keputusan sama ada nak beli ke tak... tapi aku yang bayar sebab novel memang minat aku... tak kisahlah berapa pun aku habis yang penting aku puas hati ada novel.. along ada cakap tadi... " amboi alang, kalau novel laju je nak bei.. mahal-mahal lak tu" ye memang la laju sebab aku dah lama giler tak beli novel. pesta buku kat pwtc hari tu pun tak berkesempatan nak pergi. mahal pulak lain cerita. aku tak macam kakak-kakak aku yang berbelanja ke arah baju, kasut dan handbag... semua tu aku paling jarang beli.. aku lebih utamakan novel sebab tu minat aku sejak kecik... so kalau duit aku habis pun aku tak kisah asal ada novel... mamalah untung bila ada anak yang gila baca novel nie sebab stock mama makin bertambah.. stock hari tu pun mama tak habis baca lagi nie ada 2 tambahan... aku tak ingat la tajuk dia p jangan risau nanti aku akan bg tau tentang buku tu pulak ye(kalau aku ingat lah ye)

oklah panjang-panjang sangat aku merapu pun bukan best sangat pun kalau ada orang nak baca.. so next time je aku sambung story tu pun kalau ada kesempatan lah yer...

adios...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts