bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Monday, May 23, 2011

masih tiada petunjuk..

aku baru je lepas abis baca status facebook sorang kawan aku nie. dia kata dia da tau mana dia nak kerja bila habis zaman universiti. dia akan kerja ikut minat dia dan tak nak jadi cam orang lain yang kerja sebulan dua then berhenti....

ye semenjak dua menjak nie aku memang selalu fikir mana arah tuju aku. bila baca status kenalan aku nie buat aku makin takut. ye aku tak pernah nak takut tentang benda-benda yang tak pasti semuani tapi kali ni lain. aku jadi takot sebab aku belom nampak masa depan aku..minat aku?? entahlah. apa yang aku minat adalah menulis cuma aku perlukan sesuatu sebab untuk aku terus menulis. apa yang menakotkan aku lagi adalah aku takut aku tak boleh bagi commitment. tu kelemahan aku. aku perlukan kerja yang berlainan supaya aku tak rasa bosan.. tapi ada ke kerja macam tu???? dahlah aku ni cepat bosan dengan sesuatu benda... rungsing nieh....

ermmm masa depan amat menakutkan aku.... entahlah aku rasa macam aku blom ada keberanian je nak tempuh masa depan. aku belum bersedia.. aku selalu je berfikiran negatif... boleh ke aku tempuh masa depan. akan ada ke pekerjaan yang sesuai untuk aku, akan ada ke kebahagianan untuk aku?? akan berjayakah aku?? aku tak pernah yakin semuanya ada untuk aku... ya aku makin jauh.... jauh untuk memahami dunia ni.

adiosss

No comments:

Post a Comment

Popular Posts