bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Thursday, May 26, 2011

semuanya memberi pengajaran

tepat kul 0600 a.m tadi aku dah khatam novel pertama yang aku beli minggu lepas. tajuk ceritatu adalah bisik-bisik gelora karya fauziah ashari (klik untuk sinopsis dan untuk beli)



best cerita yang terhasil lam novel nie. tak rugi je nak beli apatah lagi kalau nak baca. bila baca nie banyak yang aku fikir. dan kadang-kadang buat aku takut. ya bila dah tak ada benda buat memang banyak benda yang aku fikirkan dan semuanya haruslah tentang aku.. ok cukut tentang aku dan berbalikpada novel ni. yup korang harus baca ni cerita nie.. heheh promote lak aku tapi serius best.

dalam hidup nie memang kita tak boleh jangka apa yang akan berlaku dan kita takkan terduga dengan siapa kita berurusan setiap hari. untuk menjalani kehidupan nie kita mesti berani dan berhati-hati tapi kadang-kadang kita manusia yang memang sah-sah tak sempurna ni harus dan akan buat kesilapan yang kita sendiri akan kesalkan dan akan menghantui kita. aku rasa takkan ada sorang pun yang takkan rasa macam nie. kesal dengan tindakan bodoh yang pernah di ambil hingga menghantui diri sendiri di masa akan datang.. itulah kehidupan...

sebut pasal tak jangka nie sebagai contoh. nasib aku agak kurang baik bila beli novel bisik-bisik gelora ni sebab tak pernah lagi aku beli novel yang page dia tercabut. bukan satu bukan dua tapi kalau tak salah aku tiga atau empat. ermm tak apalah. nanti akan aku baiki novel tersebut..
oklah tu je aku nak story.. lain kesempatan aku update lagi ya...

adios...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts