bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Friday, May 27, 2011

harus menangis atau bagaimana

time ni aku macam sedih je. aku rindukan sorang kawan aku nie. aku mungkin bukan jenis yang akan tunjuk rasa sayang aku tapi apa yang penting aku tau aku sayang ngan dia and aku akan care tentang dia tak kiralah sesiapa pun. aku tak peduli apa orang kata bila tengok aku macam tak layan je sebab aku tau aku memang tahu tentang mereka, jangan risau kalau aku tak cntact korang sebab aku akan cuba ada setiap kali korang perlukan aku tapi kenapa ada je rasa macam tak di hargai???

kadang-kala aku rasa macam tak boleh diharap je. aku tak boleh nak tolong kawan aku dalam kesusahan, aku tak boleh ada bila kawan aku perlukan, aku tak boleh tu aku tak boleh ni, aku dah hampakan dia aku dah hampakan mereka.. semua yang aku buat amat mengecewakan...

malaslah aku nak comment tentang semua nie... aku akan buat macam biasa... biarkan ianya di satu sudut hingga satu tahap ianya akan sedikit demi sedikit menghiris jiwa aku sebab semakin banyak terdampar tak di harungi...

adioss..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts