bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Monday, April 25, 2011

tidak sesihat sebelumnya.....

ya hari ni aku rasa kurang sihat sikit. mungkin sebab aku kurang minum air dalam keadaan cuaca yang maha panas ni... tambah pula semalam aku dan family pergi tanjung tuan.... dalam panas-panas tu redah jer mendaki dan banyak lagi. part tu nanti2 aku cerita dengan lebih mendalam ya.... semalam tak rasa pun letoh and hari ni rasa macam letih sangat je lepas balik dari keluar dengan mama.... so sekarang ni aku memang rasa tak selesa... rasa macam nak demam... tadi mama tolong urutkan kepala... rasa selesa sikit.. terima kasih mama....

bilalah hujan akan turun??? tak sanggup rasanya nak berhadapan dengan cuaca panas sekarang nie. exam dah nak dekat dah takut demam la pulak. dahlah tak study lagi... note untuk exam pun tak buat lagi... sabtu nie balik selangor dah so kurang sikit kot online nanti... yalah kalau ada kesempatan je online kat kedai-kedai makan yang ada wifi.

oklah tak larat nak taip apa-apa lagi... lain kali aku update lagi yerr...

adios..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts