bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Friday, April 29, 2011

tak sabar...

memang aku tak sabar. tak sabar nak balik selangor semula. macam dah lama je aku tinggalkan selangor tu. sebenarnya bukanlah rindu sangat nak balik selangor cuma aku rindu geng waktu rehat aku. lama tak lepak dengan mereka... rindu nak gaduh-gaduh manja... hahah.. korang esok aku balik selangor so nanti kita lepak sampai pengsan sambil study yer...

lepak tu lepak juga. exam aku dah nak dekat. note aku pun tak siap buat lagi.. baru satu je note untuk exam yang dah siap. ada lagi 3 sebab sem ni aku ambik 4 subject je. hope semuanya berjalan lancar time exam ni nanti.

bila dah balik selangor ni aku tak surelah pulak bila aku nak update blog aku nie. bukan setakat blog aku je.. aku dok terfikir-fikir jugalah bila aku nak update cerita/karya aku. dah lama bahagian imaginasiku dalam blog aku nie tak di update.. tak ada tambahan langsung. bila lah impian aku akan tercapai kalau aku malas macam nie adoiiiii aiii

oklah aku malas nak cerita panjang. so lepas ni kalau ada kesempatan aku akan update apa-apa yang patut...

adios,

No comments:

Post a Comment

Popular Posts