bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, April 16, 2011

last day at sg sedim

Hari terakhir kat sg sedim ni. awal-awal pagi kami dah di kejutkan. Lepas senaman pagi kami berpeluang untuk jalan di atas jambatan terpanjang yang dibuat sendiri dengan tulang 4 kerat pekerja-pekerja dahulu. Tree top walk ni agak terkenal dan untuk pelancong nak masuk kena bayar rm 10 untuk orang dewasa dan rm5 untuk kanak-kanak. Sangat menarik. Kami di minta untuk membuat kumpulan yang terdiri dari 10 orang sebab kami akan dilepaskan sekumpulan demi sekumpulan untuk bejalan di jambatan itu. Nak cerita pun tak tau macam mana korang tengok je pic nie ye….





antara kawan-kawan yang ada...




kumpulan aku yang menjadi kumpulan pertama lalu

Lepas jalan di tree top walk ni kita orang pun sarapan. Lepas sarapan aktiviti terakhir adalah treasure hunt dan sangat berbasib baik sebab tak akan masuk hutan pun. Semua ikut activity ni termasuk lecture. Kumpulan berdasarkan kumpulan persembahan malam tadi. Banyak yang terpaksa kami buat, isi susun silang kata, cari pembaris, gam, marker, surat khabar,gunting, susun perkataan, cari perkataan, dan paling best kena anyam daun apa ntah untuk di jadikan atap. Aku yang memang terkenal(taklah terkenal mana) dengan tangan gatal Berjaya membuat anyaman tu. Kira kami jadi orang first juga yang siapkan anyaman tu. Group yang lain mengambil masa yang agak lama untuk buat anyaman tu.


tugasan: kena buat hasil craf tanagn untuk jadi kenangan



tugasan: anyam daun pokok untuk di jadikan atap.

Heheh tapi last2 tak juga memang tapi taka pa yang penting enjoy…. Lepas habis activity ni kami di bawa untuk mandi sungai sekali lagi tapi ada juga yang tak ikut pergi termasuklah aku. Malaslah nak pergi. Aku nak mandi and bersiap lagipun kena masuk hutan dan aku tak nak berdepan dengan pacat lagi.

Sebelum kami berangkat pergi kami makan tengah hari dahulu walaupun bukan lagi tengahhari.. apa-apapun trip ni memang enjoy… entah bila berpeluang nak spend time ngan member-member macam ni lagi.. hope ada lagi lain kali..


gambar kenangan bersama pengantin baru yang menajdikan sg sedim sebagai tempat untuk bergambar album kahwin

sekian.....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts