bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, April 16, 2011

Boling tournament on 27 03 2011

Pada tarikh tersebut aku ada join boling tournament yang kolej aku adakan di sunway pyramid. Tu macam tak plan pun nak join sebab aku plan nak join yang satu lagi tu ngan encik spek and the geng tapi masalahnya tak boleh campur dalam group which mean lelaki satu group and perempuan satu group. And beberapa hari sebelum tu ada kawan perempuan aku ni offer aku untuk join group derang. 2 hari sebelum bertanding ada lah aku joi derang untuk bertanding dan conferm aku join derang.


Aku sampai kat sunway pyramid tu tepat jam 12 pm. Group aku yang lain kata berkumpul pukul 12.30. saja aku datang awal sebab nanti parking penuh. Biasalah hujung minggu. Kita orang dah plan nak pakai baju merah so kira kita irang ni red team lah semperna warna faculty and kolej kita orang. Kalau ikutkan mula pertandingan pukul 01.45 pm tapi sebab masih ada pertandingan yang di jalankan kita ornag terpaksa tunggu sampai pukul 2.30 p.m. kita orang just makan sandwish je sebab tak sempat nak g makan. Kalau g makan takut tergesa-gesa. Faculty aku tak ada hantar wakil pun sebelum ni sebab tu ada akak ni buat team and hantar nama. Kira team kita orang lah wakil faculty aku. Satu team lelaki and satu team kita orang. Semua geng2 aku je yang msuk.


Group aku adalah group e and group lelaki kalau tak salah aku group c. permulaan pertandingan agak tak selesa sebab gangguan dari group sebelah. Bukan gangguan apa pun derang ni suka bersoral. bola Group member derang masuk longkang pun derang sorak… so tumpuan kurang sikit. group aku tengok markah group kiri kanan untuk di bandingkan. Yelah mana tau derang ni terror dari kita orang tapi nampaknya markah kita orang banyak lagi. Bila di tengok-tengok ada satu group ni markah derang pun boleh tahan banyak nya so sudah pasti kini group tu yang jadi saingan kita orang ( berlagak je bunyi hahahha) derang ni group a.



1st and 2ndgame group a nie juara and kita orang yang kedua. Banyak tak banyaklah markah yang kita orang tertinggal. 3rd game pulak kita orang juara. Banyak tertinggal markah group a sebab 3rdgame nie semua group member aku menggila so markah keseluruhan untuk last game ni 525 mata. Gila tak gilalahkan. So kita orang bajet dapat tempat ke dua je pun jadilah. Aku tak suka sangat line kat sunway nie. Aku lebih suka main kat ecurve. Line dia lebih best. Tu bagi akulah tak tau orang lain.



Bila game dah habis kita orang g toilet then tunggu masa untuk umum pemenang. Sebab masing-masing tak tau markah masing-masing so macam berdebar ja tunggu keputusan. Cuma macam dah confiden dapat number 2. Tempat ke tiga adalah dari group g (group yang suka bersorak tu). Tempat kedua pula we all dah ready dah. Yelah dah confident dapat number dua




Then dia umumkan tempat kedua adalah group a. aku masih tak perasan agi. Then bila one of my group member kata tu adalah group yang terror tadi terus aku teruja.. esh nie mungkin kami yang akan menang…. Nebes weh time ni.. bila dia sebut je group e sebagai champion terus kita orang menjerit dan terlompat-lompat. Group geng lelaki aku pun jerit sama. Hahaha tak sangka weh.. bajet number 2 skali juara dah…. Tersengeh je bila g ambik hadiah kan… memang lawak je rasa… hahaha



Then we all tunggu untuk umum pemenang lelaki pula. Kawan aku yang lelaki sorang ni dah ajak balik dah sebab dia kat markah derang sikit je p we all suruh dia tunggu. Lgpun memang tak boleh balik sebab pemenang kena tunggu untuk sesi ambik gambar. Bila pemenang tempat ke 3 dan 2 dah di umumkan tiba masa untuk pemenang tempat pertama dan sangat tak sangka champion untuk lelaki adalah group c. group kawan aku ni dan apa lagi kita orang sekali lagi menjerit sakan lah.


Champion adalah geng2 aku sendiri… rasa berbaloi menjerit time ni hahahaha… kiranya champion juga adalah dari faculty aku. Mesti faculty aku bangga hahahahhha .. lepas makan je kita orang g celebrate kat picketdilly kat petaling jaya. Makan-makan lah meraikan kemenangan kita orang. Champion bawa balik rm150(rm37.50/person) dan hamper. Makan2 tu kita orang bayar sendiri sebab duit tu digunakan untuk karaoke malam tu katred box the curve.dari kul 11 Sampai kul 3 we all melalak dah tu balikkkk.. hehehhe best je satu lagi pengalaman yang tak boleh di lupakan…



No comments:

Post a Comment

Popular Posts