bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Sunday, April 17, 2011

apa lagi yang aku nak cerita??

yupp tue status terbaru aku di fb aku yang sebenar. seriously aku memang tak tahu nak cerita apa tapi aku memang banyak cerita yang aku nak share. penah tak korang jadi macam nie?? aku selalu macam nie. banyak benda yang aku nak kongsi ngan semua tapi aku tak tak tahu dari mana aku nak mula, tajuk apa yang sesuai untuk cerita aku dan macam-macam lagi sampai satu saat cerita yang aku nak share tu terus berlalu macam tu jer...

oklah aku mulakan kisah yang tengah terjadi sekarang nie. ex-school mate aku buat group dalm fb. batch smk**(2001-2005) kat fb so aku one of the mmber of this group sebab aku 3 tahun skolah kat skolah nie. dari form 1-3. sinilah skolah yang agak banyak juga pengalaman yang aku dapat terutamanya pengalaman asrama. 1st time duduk asrama then segala jenis masalah-masalah. bukan nak berbangga aku buat masalah tapi ianya dah jadi satu kenangan. ok berbalik pada group tadi aku dimasukkan ke dalam group tu oleh admin. kiranya dia masih kenal akulah. satu masalah aku adalah aku memang tak pernah nak yakin orang akan kenal and ingat aku. aku akan dengan yakinnya akan ingat yang orang tu(sesiapa je) yang pernah kenal aku akan lupa aku dan tak cam aku bila jumpa for the next time. sebagai contoh kawan-kawan sekolah aku nie. aku ingat jer nama and muka derang(sesetengah jelah) tapi aku tak yakin yang derang akan ingat aku(ok dah ulang ayat nie berkali-kali. macam orang tak paham lak.. ke korang memang tak paham??) so aku pun beratlah jari nak say hai or pm derang. aku just ushar dari jauh jer.. hehehe melainkan kalau derang yang ckp ngan aku.

ok aku dah macam blurr kejap. teruk betullah aku ni. kejap je aku tukar focur aku terus lepas tu aku tak dapat focus lagi.. adoo.. memang ada masalah dengan diri sendirilah. apa lagi aku nak story ek... owh ya tadi aku g la web chat kat satu tempat nie. macam boring jer sebab attitude chatters kat ctu sangat macam budak-budak. bila tengok ramai jer girls yang chat and boy pulak ada satu and dua kerat jelah then bila aku say hai and ada beberapa yang reply positive oklah kan tapi ada satu minah nie tiba-tiba suh aku blah dari situ. apa kes??? tu chat room bapak dia punya ker??? omg.. tolonglah. takkan sebab tiba-tiba tumpuan pada dia beralih kejap pada aku yang baru masuk nie terus dia nak panas hati n sesuka lutut dia je nak suh aku blah. apa-apa jelah. aku anggap budak tu kurang sikit akalnya so aku abaikan. aku tak post apa-apa stment lagi lepas tu sebab aku nak baca je cerita yang derang tengah cerita.. bila lama-lama topic derang sangat bosan so aku blah jelah. lagipun aku memang pantang kalo ada yang selenge macam minah tu. terus hati aku plak yang panas kang. so aku pun malas nak join web tu lagi..

rasanya tak der benda lagi aku nak cerita or dalm kata lain aku dah malas nak taip... sebelum aku merapu benda lain baik aku blah.. so thanks guys...

adios..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts