bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Friday, March 11, 2011

segalanya hanya ingin mencuba...

memang pada awalnya aku just nak mencuba jer... tak sangka pulak bleh terpilih. hehehe terpilih apa ha nie yang aku nak cerita ni. hari tu dah berapa kali aku ushar alaf21 punya website. ada lak peraduan aku dan buku so aku nie macam nak masuk je. satu hari tu time aku balik rumah mak aku, aku keluarkan semua koleksi novel aku and paksa adik aku untuk ambik gambar aku dan novel-novel aku yang semakin bertambah tu.... dan seminggu kemudian setelah mengharungi beberapa halangan aku berjaya juga send gambar aku dengan novel aku dan tadi aku check email aku ada la pula email dari alaf 21 kata aku dah menang... hehehe tekejut gak.. p happy jer.

ok tutup cerita tentang tu and today aku akan gerak balik ke kampung halaman aku. ada mini family gathering. kenapa mini??? sebab family belah mama aku memang tak ramai. ada gak yang tak pat datang tapi tak kisahlah yang penting aku dapat jumpa mama walaupun minggu lepas baru je aku jumpa mama... tapi sekarang ni aku tengah tunggu kakak aku. so aku sorang jer kat old town nie. tak kisah dah biasa pun sorang-sorang.

dari hari tu aku rasa nak buat topic baru kat blog nie. topic tentang mana arah tuju langkah kaki aku... so nanti-natilah aku update langkah kaki aku ek.. oklah sampai cnie je untuk kali ni... lain kali aku update lagi.. adiosss

No comments:

Post a Comment

Popular Posts