bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Wednesday, March 2, 2011

berita gembira dari korea....

opsssss... bukan dari korea tapi dari cik korea... malam semalam iaitu 02.03.11 ketika aku dan geng bas sekolah sedang menjamu selera di rasta damansara kami telah dikejutkan dengan berita gembira dari cik korea dan encik korea....


alhamdulillah, rupanya mereka akan menaiktarafkan hubungan mereka ke sesuatu yang sangat di impikan oleh semua orang yang normal iaitu alam perkahwinan... happy jer dengar walaupun aku macam dah tau cerita tue sebab aku macam dah terbaca mesej antara cik korea ngan cik kakak kedua(terbaca yer...-bleh caya ker). apa-apa pun memang best je dengar cerita how encik korea jumpa ayah cik korea untuk bg tau hubungan mereka. oleh sebab cik korea anak bongsu and the last daughter yang tak kawin lagi so parent dia macam tak nak lepaskan dia and sentiasa tak nak terima hakikat yang cik korea dah couple ngan encik korea dari dulu( bukan rekaan tapi cik korea yang bg tau). susah juga ye. kalau ikut cerita cik korea parent dia masih tak nak dia kawin lagi. yelah dah tu je anak dia yang tinggal mesti berat hati nak lepaskan dia... rupanya on valentine day hari tulah saat encik korea jumpa ayah cik korea lepas derang dinner. kiranya encik korea sangat bijak memilih tarikh merisik secara solo.. valentine day lagi tu class gitu heheh. the funny part is when encik korea bagi tau apa yang ayah cik korea cakap. memang nampaklah ayah cik korea agak terkejut dengan berita yang di bawa oleh encik korea. " awak pasti ke cik korea suka kat awak?" tu memang soalan yang macam lawak jer bila aku dengar..

so majlis bertunang akan di adakan pada bulan 6 kalau tak salah aku and the big day adalah pada 25 december 2011. bulan kelahiran cik korea. 25 hb sebelah perempuan dan 31 december sebelah lelaki yang akan di adakan di shah alam. so kiranya tak adalah exchange give for christmas untuk tahun nie sebab semua akan bagi hadia pada pasangan korea ini.
well tahniah buat cik korea and encik korea dengan keputusan yang di ambik semoga ianya berjalan lancar tanpa apa-apa halangan. harap juga dugaan ketika menguruskan majlis akan dapat di hadapi dengan tabah..amin.




No comments:

Post a Comment

Popular Posts