bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Monday, December 27, 2010

sebulan sekali

kadang-kadang bukan sebulan sekali tapi kadang-kadang dua bulan sekali. emosi aku kali ni macam biasa. rasa nak marah jer... cepat je panas hati aku bila ada yang mengganggu aku. biasalah waktu-waktu macam nie kesabaran aku memang tak ada so akan terjadilah pergaduhan aku ngan orang sekeliling aku terutamanya sekarang aku ngan kakak aku. macam sakit hati giler je aku rasa padahal selama nie kita orang gurau sama jer macam harii ni. dah nama pun datang bulan so buka sekadar bulan jer datang baran aku yang teruk pun datang. baran datang di temani sensetif. jalan terbaik adalah aku jauhkan diri dari semua orang. selalunya 1st day jer so hope esok dah macam biasa jer emosi aku nie...
aku rindu ngan en. Sam, lattop aku yang rosak. en. sam merajok lah tu. aku baru jer ushar i-pad terus dier merajok. en. sam memaglah saya ushar ipad tu tapi mana lah saya mampu nak beli sekarang nie... kalau bapak saya ok macam dulu blehlah juga saya pow dier tapi macamlah en. sam tak tau keadaan saya ngan bapak saya tu. nie pun harap-harap dia nak tolong sponser pembiayaan untuk rawat awak. sembuh lah wahai en. sam. saya rindu nak bergosip n meluahkan perasaan pada awak.....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts