bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Wednesday, December 15, 2010

terlalu banyak

terlalu banyak yang ada dalam fikiran aku sekarang ni... nak tido pun blom rasa nak terlelap tapi kalau keliling aku gelap aku mesti tertidur. damn.... aku tak tau nak taip apa lagi tapi macam banyak benda je aku nak cerita. i wish that i have someone that will dengar semua cerita yang aku nak luahkan... dah lama aku hilang diri aku sendiri. aku yang bleh bercerita tentang apa jer. aku yang b leh bergurau tak kira masa dan manusia. aku yang boleh bergembira dan tenang... i miss the old me....

but this is me... aku yang kini.. aku yang membosankan.. aku yang fail in communication with people, aku yang sendiri dan aku yang tak lagi ku kenali..

apa yang aku mengarut sbenanya nie?? apa-apa jelah..

kesimpulannya jangan mengharap pada sesuatu yang tak pasti kerana esok pun tidak pasti kewujudannya...
jangan terlalu fikirkan sesuatu hingga mendaruratkan dri kerana segalanya pasti ada penyelesaiannya...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts