bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Monday, December 27, 2010

kecewa itu sakit....

mr.blog, ermmm aku rindu kebahgiaan aku yang dulu..... sekarang semuanya dah berubah.... nanti-nanti aku cerita ya mr, blog sebab kalau aku story sekarang aku akan nangis... aku tak mau nangis depan orang... kalo aku nangis aku nak nangis sorang-sorang je supaya tak der orang bleh nampak aku lemah.... aku nak orang nampak aku kuat dan tak mudah di permainkan... biarlah orang nampak aku jahat asal orang takkan buat aku kecewa.... biar aku di benci asal aku tak kecewa... biar aku di keji asal aku tak kecewa... biar aku tak bahagia asal aku tak KECEWA!!!! biar aku sendiri asal aku tidak kecewa... biar aku salahkan diri sendiri asal aku tidak kecewa...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts