bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Friday, October 8, 2010

hari ini dalam sejarah

hari jadi aku dah lepas dah tapi aku takkan dapat lupa kan apa yang jadi. hari jadi aku di temani dengan ucapan selamat hari jadi dari kawan2 kelas dan kawan fb aku. terima kasih semua dengan ucapan itu. aku amat menghargainya.

malamnya pula lepas aku ke gym cik sahabat jemput aku untuk ke Rasta kat Damansara. kalau ikutkan aku kena hantar cik sahabat ke terminal bas sebab katanya nak balik kampung tapi aku tau dia auta jer sebab cik shabat tak reti nak auta. aku syak dia nak buat something sempena bezday aku p aku buat2 tak taulah. hahah terlalu mudah untuk aku jangka cik sahabat ni. oklah dengn persetujuan cik sahabat kami ke rasta dahulu sebab kakak aku nak blanja makan. so sbelum cik sahabat jemput aku dia g ambik sorang lagi kawan kelas aku. yang tu je aku tak tau tapi katanya encik melaka nak buat assignment tapi aku tak percaya pun. heheheheh
sampai di rasta kami terus pergi ke meja yang kakak aku dah duduk. mereka sedang makan pun. yang ada kedua2 kakak aku, bf kakak aku dan sorang lagi kawan mereka yang aku kenal. well aku kenalkan encik melaka kat mereka sebab kakak aku blom jumpa lagi dengan dia. tak lama lepas tu cik sahabat kata dia tertinggal beg duit dalam kereta and nak ambik kat kereta tapi aku tau tu alasan dia je. so aku yang memang malas nak banyak bunyi ni ikutkan jelah.. cik sahabat dan encik melaka pergilah ke kereta..

tak lama lepas tu kawan aku yang lan datang lak. aku nampak encik melaka jalan menuju ke arah aku duduk dengan encik abang macho dan encik klon faizal tahir. tak sangka lak encik klon faizal tahir pun join skali. ingatkan encik abang macho je. tapi cik sahabat tak adalah tapi aku abaikan je sebab berbual ngan kakak aku. tak lama lepas tu muncul cik sahabat dari blakang aku sambil bawak kotak yang kalau kita tgk skali tau dalam tu ada kek. aku macam biasa sengih je..

pendekkan cerita selesai je nyanyi lagu bezday untuk aku muncul 2 lagi kawan aku iaitu cik miri dan encik topi. gembira sangat sebab mereka sudi join skali hahahha. kek choc tu aku potong untuk di agih2kan.

ok lepas makan kek dan segalanya kita org main monopoly yang cik miri bawak. tak lama lepas tu kakak aku dan kawan nya pun beredar tapi kita orang tetap main lagi. sedang syok2 main tiba2 ada announcement minta tuan punya kenderaan myvi hitam pergi ke kuanter dan kereta tu milik encik topi. apa yang menakutkan lagi bila tengok kat kuanter tu ada 2 ornag polis. rupanya kereta encik topi kena pecah. kita ornag trus blah g balai polis taman tun. cermin kereta bahagian belakang dah retak seribu dah.. dah tu ada lubang. kompem tak ada benda yang hilang buat masa ni sebab daripada keadaan cermin pencuri yang biol tu tak dpat ambik apa2 pun.

agak lama juga kita orang tersadai kat depan balai polis tu. mencari alasan untuk di bg kat ayah encik topi. lepas tu kita orang gerak untuk balik ke rumah masing2. cerita ni tak hbis kat sini. dalam perjalanan balik lain pula cerita nya, time nak sampai kat tol LDP aku nampak sekumpulan moto kepung satu myvi merah yang ada kat tepi jalan. mungkin kereta tu rosak so stop kat tepi jalan sebab aku tgk kereta tu bukak tngkap belah pemandu dan bg signal. salah satu moto tu serbu kat belah pemandu then tangan dia masuk kat dalam kereta. jumlah moto tu lbih kuang 10/15 biji. kiranya mereka samun/rompak mangsa. aku dan cik sahabat dan takut dan terus blah dri situ cepat2 nak tolong tengok tak berani.

lepas dari tol je aku dn cik sahabat terdiam je.. macam masih tergamam tengok kejadian tadi. 2 kali berturut2 kejadian buruk yang kita orang nampak melibatkan kereta myvi. bila di fikir2 balik takut betul mengenangkan perangai orang zama sekarng ni..

itulah kisah aku, tapi apa2 pun aku gembira dan amat hargai apa yang kawan2 aku dh buat sempena hari jadi aku.....
terima kasih kalaian dan aku memang akan ingat sampai bila2..
sayang kornag semua..



No comments:

Post a Comment

Popular Posts