bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Wednesday, October 6, 2010

selamat hari lahir..

mungkin ni agak awal untuk aku ucapkan selamat hari lahir untuk diri aku sendir memandngkan aku tak ada kemudahan internet ketika di rantauan ini so aku terpaksa wish awal untuk diri aku.

tak lama je lagi umur aku akan bertambah tapi aku tetap tak rasa apa-apa. apa yang aku cari belum aku jumpa. apa yang aku harapkan belum aku perolehi dan apa yang aku impikan belum aku kecapi. aku masih kat sini tanpa ada apa2 perubahan. aku pun tak tau apa kesudahan hidup aku ni...

well setiap tahun aku akan letakkan harapan dan impian yang sama, dimana semua apa yang aku impikan dapat aku kecapi dan semua apa yang aku cari akan aku temui.
aku tahu apa yang aku ingin dan aku cari tapi untuk berkongsi dengan sesiapa belum lagi. dalam usia aku yang masih muda ini mungkin ada yang tahu apa yang aku inginkan tapi mungkin tak ada yang tahu apa yang aku cari.

ermm. banyak yang aku nak luahkan saat nie tapi memandangkan batery lattop aku pun tinggal nyawa2 ikan aku terpaksa batalkan niat aku so maybe next time aku post apa yang aku nak cerita sebenarnya..

so warning bateru dah bagi eloklah kiranya aku mengundur diri dahulu.
akhir kata

SELAMAT HARI JADI
DIRIKU...
SEMOGA APA YANG DI HAJAT JADI KENYATAAN


No comments:

Post a Comment

Popular Posts