bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Sunday, October 10, 2010

sambungan kisah itu

Hari ni 09 october 2010, aku tak kan lupakan hari yang ini sebab ianya istimewa buat aku. Buat kali keduanya aku raikan hari jadi aku. Happy sangat2. Mula2 aku , sista aku 2 orang and bf kakak aku serta cik korea dan bf cik korea gi karaoke kat red box from 6 until 10. During that time aku macam biasa makan dan makan dan makan manakala yang lain nyanyi. Ada juga la aku nyanyi dan tumpan jnyanyi bak kata kakak aku “backup song” (kakak aku tersasul sebut.) hahaha

Then lepas tu one of the karaoke staff masuk sambil bawak kek serentak tu lagu birthday pun dinyanyikan. Aku tau derang nak sambut birthday aku and encik bf cik korea tapi tak sangka lak derang buat mcm surprise. Macam lawak pun ada. So aku and encik bf cik korea pun di suruh potong kek sesame. (Bezday we all dah lepas. Encik bf cik Korean last month dan aku beberapa hari lepas.) opss lupa time tu siap ngan topi, topeng and yang bunyi2 tu apa ntah nama dia. Memang macam nak buat birthday party la.. heheh

Lepas tu bila nak balik jer cik sahabat call kata geng2 yang lain ajak g karok and aku macam biasa onn jer.. aku suruh encik bf kakak aku dropkan aku kat rumah cik miri sebab cik sahabat kat K.L. aku lepak lam satu jam lebih kot kat rumah ci miri semantara tunggu cik sahabat dan cik topi serta yang lain datang untuk ambik kita orang.

Then lepas mereka sampai aku naik kereta cik sahabat and cik miri naik kereta encik abang macho yang turut ada lam keta tu adalah encik topi dan encik spek . lam keta cik sahabat lak ada 2 orang cousin dia yang memang aku dah kenal iaitu cik adik dan encik abang sebab mereka adik beradik.

We all gerak gi one sport (kalau tak salah nama tempat tu) yang ada kat p.j. ramai giler orang time tu so bilik karok macam penuh. Sementara nak tunggu bilik kosong we all main pool. Tu adalah my first time main pool. Derang ajar. Best gak main tu.(gayat tul. Hehehe) yelah aku mana pernah main benda alah tu. After dlam one hour main( dalm satu jam aku, cik miri dan adik beradik cousin cik sahabat main satu manakala encik abang macho, encik topi dan encik spek main 4 game…) tu tandanya kita orang baru belajar hahahah.dah habis main game kita orang masuk bilik karok.

Bilik tu muat2 8 orang. Kecik jer tapi ok lah tu.. memang nyanyi giler2 la sambpai sakit tekak.lebih kurang 2 jam kemudian kita orAng pun nak blah.. yelah dah lewat dah so kena balik. Time kuar tu aku syak cik sahabat nak pedajal aku sebab aku ingat lagi time birthday aku dia tak sempat nak pedajal aku sebab kejadian kereta encik topi so aku berhati2 la… jaga2 takut kena beg aku. Kalau aku je kena taka pa jangan kena beg malas nak cuci hahah.

Then aku kuar dulu sebelum yang lain. time kuar tu encik topi pun ada kat luar ngan encik spek. Aku jalan depan dari derang sebab malas nak tengok apa yang derang buat, tiba2 encik abang macho panggil aku sambil lari2 tapi sbelum tu aku dengar derang panggil aku tapi aku tak layan bila aku Nampak je encik abang macho lari arah aku terus aku lari menyelamtkan diri tapi tak selamat pun. Sorang-sorang serang aku dengan abang spek(yang baru je aku kenal hari tu). Last2 aku pasrah jer. Hahaha selendang yang aku guna pun dah tukar jadi putuh. Muka aku pun sama gak. Geram pulak aku je yang di serang then aku trus gunakan selendang tu untuk buat serangan balas, aku libas selendang tu kat badan derang.. buat seketuka kita orang main kejar-kejar. Awal-awal pagi dah aku bersenam. Hahahah memang lawak time tu. Encik Abang macho dan encik spek beria-ia lari selamtkan diri. Yang lain semua dah kena libas dah last2 dua2 jejaka nie datang menyerahkan diri. Pasrah jer kena libas ngan aku hahahha

memang happy betul rasanya… kawan-kawang aku memang sporting skali ngan aku la sebab aku rela di serang ngan tepung hahhah oklah aku rasa tu je aku nak cerita buat kali ni akhir kata dari aku aku sangat terharu. Diraikan 2 kali oleh sista, brother and friends… thank you guys. I really appreciate it and love you all. May god bless you all. Friend till die.. opsss lupa nak ucapkan terima kasih pada encik rasta yang sudi menaja tepung untuk hari jadi aku walaupun postpone guna tepung tu dari 7 oktober hingga 9 oktober hehehe.

love, allikahslutadiays

No comments:

Post a Comment

Popular Posts