bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, September 14, 2010

tiada bezanya...

memang tak ada beza pun dengan tahun yang sudah. aku ingatkan tahun ni tak akan ada pertengkaran but just now peperangan kecil terjadi.. aku pun tak tahu smpai bila semua ni akan jadi. i wish that all of this tamat time nie gak. i just want my happy family back. tu terlalu susah untuk aku perolehi. aku hanya mampu bermimpi. bila benda ni jadi mulalah banyak benda yang aku fikirkan. nak lari jauh dari sini. nak buat tu bak buat ni tapi aku tetap kat sini without doing anything to change it.

hati aku geram la... kenapalah sesetengah manusia ni tak reti nak berfikir. sanggup buat apa je asal diri sendiri tak di kutuk or di hina sebab tak kawin lagi. for what kau berlaki if setiap kali raya kau merempat kat rumah orang lain without your husband. sanggup kau nak musnahkan hidup orang lain sebab takot kau di labelkan as anak dara tua. kau tau tak berapa lori sumpah seranah and kutukan yang kau dapat bila orang tahu kisah ni???? kau boleh blahlah dengan gelaran ustazah yang ko ada tu. ustazah taik kucing. rampas laki orang!!!! kawin kat siam.. BODOH!!!! SIAL!!!
aku benci bila semua ni jadi... its make me hate every one yang ada kaitan dengan kisah ni or ada persamaan dengan kisah nie. i hate playboy... aku benci manusia yang bergelar ustazah, aku benci tengok perempuan yang pakai tudung labuh and pakai spek.. aku benci dengan manusia yang kawin lebih dari satu and aku benci semua yang ada kena mengena sampai satu tahap aku benci lelaki dan aku benci semuanya... aku menjadi seseorang yang lain tapi aku tak pernah akan mengakuinya.

aku nak luahkan semuanya tapi kat siapa??? ya allah kau bantulah aku.. aku insan yang lemah. aku perlukan kekuatanmu ya allah. aku tahu aku tak layak meminta apabila semua arahanmu aku ingkari tapi aku tak berdaya.... aku dapat rasakan yang aku semakin jauh darimu tapi aku tak berdaya untuk berpatah semula.. aku tidak mahu terus jauh. bantulah aku... aku tidak mahu tersesat lebih jauh kerana hati ini. hati yang kecewa, hati yang sunyi, hati yang pilu, hati yang kosong... saat aku terlalu lemah dan terlalu mudah untuk dipengaruh aku mohon padamu kau tunjukkanlah aku jalan...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts