bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Monday, September 13, 2010

selamat hari raya..

assalamualaikumm haii korang... aku just nak wish selamat hari raya jer and maaf zahir batin walaupun macam agak lewat jer aku wish tapi sekurang-kurangnya ada juga aku wish...

so citer tentang raya, for this year aku macam tak rasa nak raya pun, baju raya pun aku beli time hari kita tau bila raya. malam tu terus g beli. nasib raya jumaat kalo khamis kompem aku tak ada baju raya tahun nie. well alhamdulillah dalam kesesakan orang ramai yang turut nak beli baju raya dapat gak aku baju raya sepasang warna hitam. warna orang berkabung tapi baju tu aku suka. lagi pun aku kan suka warna hitam.. so sesuailah tuee



for 1st day raya aku and family just dok lepak kat umah. raya yang membosankan gak. before this kita orang akan balik umah wan but sebab masalah keluarga kita orang terpaksa beraya macam time hidup merantau dulu.. tak kisahlah as long as aku dapat makan masakan mama and time tulah aku kantoi bab makan nie.. susah gak nak jaga makan ek hehehe tapi tak kisahlah....

then after raya pertama adalah juga kita orang beraya ke rumah saudara mara yang tak lah ramai mana.... sampailah raya seterusnya.... time aku tak beli banyak baju rayalah selalu kita orang keluar g beraya... nasib aku ada baju yang ok sikit. hehehhe

well apa lagi ek aku nak story.. macam tak der jew.. oklah aku rasa tue jew kot cerita boring aku nie.. biasalah hidup aku ni tak adalah menarik mana... oh ya tentang hasil karya aku tu pulak macam biasa tergenda lagi. entah bila nak siap. yang dah siap pulak entah bila nak di taipkan. ada sesiapa yang rajin nak taipkan hasil karya aku time aku skolah dulu??? kalo ader pm aku ehh heheh (macam ader je yang baca heheh)

oklah adios amigos aku nak berambos dulu lah yer..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts