bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Wednesday, September 15, 2010

bakatnya

hati ini tertanya...
betapa mereka punyai bakat.
bakat yang boleh di pertontonkan,
bakat yang boleh diperlihatkan
tapi aku???
hanya manusia biasa
yang mengharap bisa jadi seperti mereka
bukan pada fizikalnya tapi pada bakatnya..
betapa aku cemburu pada mereka,
bukan pada harta mereka tapi pada bakatnya,
betapa aku ingin memilikinya,
bukan kehidupan mereka tetapi pada bakat mereka....
hati ini berkata pula,
aku boleh pertontonkan bakatku
aku boleh perlihatkan bakatku
aku hanya perlu menurut kata indah hatiku
aku hanya perlu merungkai bahasa jiwaku
aku hanya perlu melakar gambar duniaku
aku hanya perlu menghargai kehidupan aku
dan aku akan perolehi bakat aku yang tersendiri
tidak seperti mereka..
hanya aku yang memilikinya..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts