bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, September 4, 2010

pergilah air mata

saat ni aku macam nak nangis je.... tapi air mata yang patutnya dah mengalir terhenti sebab aku tak tau sebab kenapa aku nak menangis. yang penting aku rasa down sangat time ni. aku tau sebab aku rasa tak puas hati, aku rasa kecewa sebab berat aku turun sikit je tapi hati ego aku tak boleh terima alasan tu..
aku nak nangis... aku nak luahkan rasa aku ni tapi kat siapa??? kalau kat family aku tak boleh sebab aku tau lastnya aku juga yang kena balik. aku tau ni memang salah aku so aku tak perlu lagi orang lain untuk bagi tau ni salah aku. aku just nak nasihat dan kata semangat. time ni aku memang perlukan itu semua dan bukannua kata-kata marah dan bagi tau nie memang salah aku.n cuma tadi mr E punya kata-kata buat aku aku sikit tapi tue pun sikit je. tak banyak sebab rasa kecewa aku nie terlalu banyak menguasai hati aku. dia kata badan aku kecik sikit dari gambar aku lam fb. one of my pic time bersuka ria dengan my sis yang di ambil sebelum puasa tapi aku tak rasa macam tu pun. aku tengok tak ada beza pun..

macam mana aku nak hilangkan rasa kecewa aku ni?? kalau nangis sekarang pun acam tak puas sebab macam aku paksa nangis tanpa sebab.. tiba-tiba aku teringat tentang kata-kata enik A, one of my LBmember. "aku perlukan alasan yang songsang untuk turunkan berat badan. dulu aku nak turunkan berat badan sebab aku nak jaga kesihatan tapi tak menjadi sekarang aku nak turunkan berat badan sebab nak cari awek lain dan keputuannya berat aku turun 7 kg."
mungkin ke aku pun mesti ada sebab songsang untuk berjaya turunkan berat aku ni?? tapi alasan apa?? nak jadi lesbian, nauzubillah simpang malqikat 44. minta di jauhkan.

kalau nak cerita tentang jaga makan, aku memang ada jaga makan, macam dah lama juga aku tak makan nasi. aku makan kat subway jer.. then malam tadi mr H kata sebab aku minum air gas so aku rasa memang tu sebab nya tapi takkan tu buat berat aku turn sikit sangat????? kecewanya!!!!!

sekarang ni macam lega sikit bila dah taip kat sini cuma rasanya masih ada...oklah aku nak mandi.. nie aku kat bilik persalinan kat FF nie. lepas mandi aku nak on9 lagi.. so bye guys..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts