bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Wednesday, August 25, 2010

terluah sudah cerita ini..

cerita yang aku maksudkan adalah cerita tentang aku yang join this lose big program. semalam one of my friend yang macam serkap jarang or memang dia bleh agak la aku ke gym. tapi aku tak yakan pun cuma tadi je baru aku mengaku aku ke gym. aku pun dah cerita kat cik sahabat baik yang aku dah join this program. oklah kan lagipun sampai bila la aku boleh nak rahsiakan semua ni sebab aku balik kelas dengan dia juga. aku bukan apa. aku rahsiakan semua nie sebab aku tak nak kecoh-kecoh. kiranya sekarang ni cik sahabat baik dah tau tentang hal ni manakala encik sahabat pula just tau aku ke gym je maybe esok atau lusa aku akan cerita hal sebenar. malas nak elak-elak dari jawp soklan lagi.

well hari ni lepas habis class aku trus melangok kat dalam gym ni. kira rite now aku ada kat gym la tengah ushar-ushar orang handsome. heheheh hari ni satu hal aku selesai iaitu hal pasword aku kat web biggest loser club. yang tinggal hanya tentang deposit aku je. tak kishlah bila selesai. aku tak peduli pun. heheheh

well hari ni kita orang akan dapat tahu berapa berat terkini aku. last monday kita orang timbang tapi my lovely trainer dah tutup awal-awal skrin kat penimbang tu. tak bagi kita orang tengok tapi aku macam biasa mata aku dengan pantasnya meliar mencuri-curi tengok kertas yang di prinkan. tapi tak sure ke betul aku tengok. hope betullah sebab aku tengok berat aku 92. berapa ntah. harap betullah. sekurang-kurangnya turun juga berat aku. kalau naik mampus aku,. dahlah nak turun berat pun lambat giler. tapi tak perr sabarrrr...

errrmm tiba-tiba rasa macam blog aku ni membosankan sebab banyak merapu. kalau ada gambar menarik sikit tapi aku tak tau nak letak gambar apa yang ada kaitan dengan cerita aku.. so kesimpulannya kalau ada gambar adalah kalau tak ada nasiblah... hehehe

oklah aku tak tau nak story apa lagi so next time aku update and inform tentang berat terkini aku ok. bye selamat berbuka...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts