bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Wednesday, September 15, 2010

berjaya akhirnya

berjaya apa??? bukan kejayaan besar tapi cukup memuaskan hati aku.. at last dapat gak aku labelkan blog aku nie.... lama dah aku nak labelkan... fisrt skali aku tak tau macam mana the aku tak tau nak ke atau tak nak post semua karya yang aku pernah hasilkan selama ni then aku ambik keputusan baik aku publish kan jer... lagipun sapalah nak baca blog aku nie... bukannya ada orang tau pun ni blog aku or saper... so i guess sama je aku letak or tak karya aku yang ntah apa-apa tu...

so maybe esok lusa aku akan letak semua hasil karya yang aku corat kan sebelum ni yang mana aku pernah post kat blog lama aku dulu.. aku akan post gak cerita yang pernah aku karang tapi tak habis aku taip juga so i wish that someone can read it( tak tau kurun ke berapa) coz aku memang harap dapat kongsi semuanya cuma aku just tak mau orang tau tu aku sebab aku segan hehehehe

oklah insyaallah aku akan post as soon as possible okay... so i think baik aku tido skunk coz pagi nanti kena bangaun awal dari biasa sebab aku tidur kat ruang tamu. bilik aku mak cik aku tidur kat sana. tetamulah katakan. ingatkan aku nak tidur kat bilik mak aku tapi pak cik aku ni plak takot tido sorang-sorang kat ruang tamu so aku pun join tidur kat ruang tamu skali ngan adik aku...

opss sbelum aku lupa tujuan utama aku sign in blog aku ni nak citer kat korang yang tadi kita orang tengok citer piranha. best la citer tu cuma ada gangguan sikit time tengok movie tu. first dari penonton lain yang macam tak pernah2 tengok wayang and yang aku dah biasa plak adalah dari mama. macam biasa mama suka nak ulas balik cerita yang dia tengok. lain pula dengan aku yang tak suka orang bising time aku tengok cerita apa-apa. tapi tak kisahlah yang penting cerita tu memeng best. sayang lak orang handsome mati saat-saat terakhir cerita tu... heeheh oklah tu je yang aku nak story so aku blah sekaranglah sebelum aku maigrain lagi sebab tak cukup tido.. k assalamualaikummmm



No comments:

Post a Comment

Popular Posts