bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, September 18, 2010

episod itu bermula semula

apa yang aku maksudkan adalah kehidupan harian aku. isnin ni mulalah hidup aku macam biasa.. pergi kelas then malam ke fitness. siang ke kelas malam ke fitness. kena kerja kuat untuk turunkan berat yang naik waktu raya nie. heheh apa boleh buat tu pun aku dah cuba kurangkan quantity makan aku cuma air manis jer aku tak dapat control. tu yang susah. hope when aku dah sampai kat k.l dapatlah aku control balik. kat umah mak aku ni susah sikit. tak dapat tahan punya sebab semuanya lengkap.

assignment aku tak siap lagi. siang nanti aku buat then terus sumit kat lec. 19 hb due date dia. hehehe so 19 hb gaklah aku buat. nie baru lepas cari maklumat then siang nanti baru aku karang or sbenanya copy paste tapi aku taip semula kt hehehe so sekurang2nya bila orng tanya aku tak tipu. aku tak copy paste cuma aku copy and type hehehhe.

well entah kenapa aku rasa macam nak bergumbira je. heheh maksud aku nak njoilah. pergi menghiburkan hati di tempat-tempat yang menarik. heheh lepak2 dengan kawan-kawan. and macam-macamlah. aku ni dah penat tak bjat apa-apa kat rumah mak aku ni. biasalah aku ni kalau kat rumah mak aku, aku jadi pemalas tahap dewa. dewa pun tak malas macam aku. hakhakhak

oh ya tentang karya aku tu jap lagi aku post. tu pun tengoklah mana yang terlarat aku nak post. hope kalo ader yang baca blehlah bagi comment walau tak tau sapa aku. kalau boleh aku tak mau orang tau sapa aku heheh segan... tapi aku nak berkongsi semuanya.. maksud aku karya akulah. hope sangat dapat di terbitkan. amin..

oklah kalau aku tak stop skunk maknanya jap g aku akan lupa nak post karya aku tu so aku blah dulu. malam nanti dah nak balik .k.l so tak taulah bila aku bleh update blog nie.. ala kalo aku tak update sangat pun tak pe kot bukan ada yang baca hehehehe

oklah aku blah skunk untuk post kali ni so jumpa lai di post akan datang, bila?? itu yang kita tak tau huahahhahaha. adios amigos

No comments:

Post a Comment

Popular Posts