bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, August 14, 2010

menghilang tanpa jejak

menghilang tanpa jejak, itu je yang aku boleh katakan saat ini sebab memang dah lama rasanya aku tak up date kat my own blog. bukan tak nak update tapi aku tak ada aura nak menaip tentang apa yang aku rasa.

ok hari ni merupakan hari ke-4 aku dan semua umat islam yang ada kat dunia nie menyambut bulan ramadhan. so aku nak ucapkan selamat berpuasa. aku ada dengar cerita yang kat Jasin Melaka berlaku sesuatu yang tak di ingini sepalam iaitu pada 3 ramadhan. dua orang maut akibat dari ribut yang melanda di baazar ramadhan. innalillah.... semoga roh mereka di cucuri rahmat dan di masukkan di dalam golongan orangorang yang beriman. begitu juga dengan mereka yang sudah meninggalkan kita dan pulang ke pemilik yang hakiki. menurut cerita yang aku dengar, kerugian para peniaga memang tidak dapat di bayangkan. aku ada tengok video ketika sesudah kejadian. memnag teruk giler keadaan nya. khemah peniaga rosak teruk dan menurut cerita gak sampai terbang khemah yang ada. subahnallah....

ok stop cerita tentang tu, cerita terbaru tentang aku pulak last wednesday kita orang dapat keputusan berat yang diambil pada hari isnin lepas pulak. good news, berat aku turun sebanya 1.5 kg. happy giler rasa tapi aku dapat tempat ke dua sebab ada sorang tu turun berat sebyk 1.9 kg. tapi aku tetap bersyukur sebab turun la juga... happy giler and risau takot lepas nie tak dapat nak control makan sebab semalam aku dah bedal makan nasi dengan gembiranya sebab mama yang masak.. .. nampaknya minggu depan kena kerja keras untuk burn semua yang aku makan weekend nie..

oklah macam tak ada idea lagi nak mengarut kat cnie.. so aku akan up date lagi bila sampai seru.. heheh salam ramadhan semua..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts