bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, August 3, 2010

lama nya meninggalkan waktu..

lama aku dah tak up date kat blog nie even bar je beberapa hari aku tak post anything kat cnie. bukan apa. lately aku busy. busy ngan program yang aku join. hari ni pun aku bekesempatan nak pulang ke rumah bonda tercinta... dapat juga aku berehat-rehat...

bila cerita tentang program tu buat masa nie hanya peringkat introduction so aku rasa semua aktiviti dia taklah heavy sangat walaupun naik semput jugalah aku bila kena ikut semua arahan trainer tu.. semalam hari isnin, so training yang aku buat rasa macam nak termuntah. tak tau kenapa tapi semput melampaui batas. semua semput... yelah we all semua nie tak fit lagi. stamina pun paras buku lali je... mana mampu nak lagi.. tunggulah dalam beberapa minggu lagi. itu pun ikut kata trainer la...

well aku ambik extra class. mula this saturday. extra macam mana aku pun tak bleh nak bayangkan lagi so wait and see la ek.extra class means lebih banyak yang aku korbankan. hope all this berbaloi... sekarang pun aku masih berusaha untuk control diri aku dari pelbagai segi terutamanya pemakanan.. memang susah pun. naik pening kepala aku nak fikir apa yang aku mesti makan. bila tengok je hidangan depan mata cuak pula takot salah makan tapi perut dah lapar tawakal je lah.

oh ya lupa lak nak story tadi bila sampai rumah mama je terus mama kata aku dah kurus sikit. hahahah cam lawak. ye lah kalau ye pun nak mengusuk agak2 la. baru je seminggu aku ikut program nie takkan dah kurus hahaha. ada2 je family aku nie. but i still hope that will happen. insyallah. apa yang penting NEVER GIVE UP...



No comments:

Post a Comment

Popular Posts