bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, July 27, 2010

kecewanya aku....

hari ni aku kecewa betul.... bukan sebab putus cinta ke apa.. p best friend aku yang kecewakan aku.. aku percayakan dia... aku kenal dia lama dah tapi kenapa dia selalu tipu aku??? takkan dia tak sedar yang penipuan dia tu selalu sangat aku tahu. kalu nak tipu pun logik la sikit... dan bagi aku as a best friend yang dah anggap macam saudara sendiri kau tak perlu nak tipu.... i just need a friend who a really her/his self bukan jadi orang lain..

memang dari dulu aku slalu syak yang dia nie selalu tipu aku. tak kisahlah tentang apa. terlalu banyak yang otak aku liat nak percaya cerita dia sebab aku tahu dia tipu. aku tak pernah pun cakap yang aku tak percaya cerita dia sebab bagi aku dia bff aku kenapa perlu dia nak tipu aku dengan cerita2 yang macam tak masuk akal. mungkin sebab perangai aku yang berat mulut dan hanya dengar je buat dia rasa yang semua cerita dngeng dia tu aku percaya padahal otak aku selalu je menyangkal cerita dia yang memang aku tau tak masuk akal. dan malam nie terbukti yang dia tipu aku. sakit hati, kecewa semua nya ada...

kalau dengan ur bestfriend yang dah di anggap spt sedara sendiri pun ko nak tipu maknanya ko memang seorang manusia yang tak guna.... bukan aku tak tau selama nie ko banyak kali nipu. kalo nipu ngan org lain aku tak kisah nie aku as ur best friend pun kau tipu.aku malas nak bising la tapi nie aku dah muak ngan cerita dongeng kau tu... aku dah bosan dengan perangai kau....aku nasihatkan kau lepas nie tak payah la nak reka cerita or menipu lagi sebab kau memang tak reti.. selama nie aku dengar je cerita tipu kau yang memang tak logik and f.y.i kau selalu kantoi menipu tapi kau tak sedare sebab kau bodoh. kalau tak reti menipu jangan menipu...


No comments:

Post a Comment

Popular Posts