bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Wednesday, August 18, 2010

KISAH MALAM RABU

aku baru balik dari fitness first the curve. so now lepak kat starbucks semata-mata nak on9. susah juga kalau tak ada internet kat rumah. terpaksa melangok kat mana-mana semata-mata nak on9. tapi kalau ada internet kat rumah bil elektrik pula melambung so kesinpulannya biarlah tak ada internet kat rumah.

ok tadi rutin yang kita orang buat makin susah. dan aku makin risau sebab aku dapat rasakan aku makin malas dan makin tak jaga makan aku. tu yang aku tak suka tu sebab kalau aku dah mula makan nasi atau dalam kata lain pecah diet aku teruslah aku malas nak berdiet lagi. nie pun hari tu aku tak pergi gym sebab balik melaka so rite now aku rasa macam malas nak pergi. oh no.. aku kena kuatkan semangat. aku tak boleh persiakan apa yang aku dah usaha. tapi tadi baru je aku makan ayam goreng mcd spicy kat mcdonald. teroknya aku nie.. tapi serius aku teringin sangat nak makan(* alasan sungguh)

makin risau sebab sepatutnya orang makin lama makin fit tapi aku makin lama makin semput pulak. adoiii. tadi pun dah semput semacam. tadi kena buat rock climbing kalau tak salah aku nama rutin tu. berapa kali kali aku kena denda sebab asyik stop je. mau tak stop letih tahap naga sampai aku tak dapat kawal kaki aku. tu dah kira memang aku letih dan tak terdaya. bayak lagi rutin yang melibatkan badan aku ni yang aku buat tadi. tapi aku boleh tahan lagi kalau dia tak banyak bergerak. maksud aku just buat kat satu tempat je. gile pemalas aku nie hahahha

oklah stop cerita tentang lose big programe nie. tapi eh aku nak tunjuk gelang yang we all dapat. semua member yang join this program dapat gelang nie. hehehe bangga siot. limited edition nie. orang-orang tertentu je dapat.
oklah next time aku update lagi. take care n selamat berpuasa...


No comments:

Post a Comment

Popular Posts