bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, July 20, 2010

langkah seterusnya.....

aku kat mcd now.. hhahah again lunch at McDonalds. well tadi baru je dapat phone call dari that guy name ZUA frm F.F. he ask me something about program yang aku nak join tu. so aku cakap aku akan ke club esok but tak sure kul berapa. bila aku buat langkah seterusnya ni je maksudnya aku serius nak masuk program nie. aku tak boleh patah balik. aku mesti ingat apa yang aku dah korbankan untuk program nie takkan aku nak sia2kan je.. aku ada msg ngan zenny the girl who won in this program. dia kata aku boleh buat punyer sebab all yang terlibat akan bagi tunjuk ajar and guide aku. well i hope so. dah kalo ngan cara nie je boleh tolong aku why notkan even aku takut gak ngan keputusan yang aku buat nie. selama nie mana aku nak buat keputusan yang besar cam nie sebab aku tak kisah ngan semua benda. aku dapat dapatlah kalau tak dapat nasiblah. tue lah cara aku selama nie.

well aku harap sangat yang aku boleh bg commitment 100% dan tak banyak alasan yang aku bg dan yang penting aku TAK PUTUS ASA!!!!! really hope that i will never give up during this program. insyaallah... aku harap aku dapat sokongan penuh dari family aku. buat masa sekarang tak ada sorang pun kawan aku yang tahu tentang program yang aku akan masuk nie... even my best buddy pun blom tau lagi. nanti2 la aku bg tau.. sorry yer cik sahabat. bukan niat nak rahsiakan dari ko tapi aku pun masih teragak2. one day you will know gak kan.. hope bila kau tahu tentang ni kau pun akan support aku... sampai maigrain aku bila fikir tentang keputusan yang aku ambik but i still hope that i can do it. and again NEVER GIVE UP......

No comments:

Post a Comment

Popular Posts