bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, July 20, 2010

terfikir2 sampai pening

well today aku just lepak2 kat starbuck area kota damansara. sekurang-kurangnya aku tak banyak berfikir sangat. semalam aku banyak berfikir. aku takut keputusan yang aku ambik untuk join that program salah dan aku akan menyesal di kemudian hari. tiba-tiba aku rasa takut yang amat. aku takut sangat2 kalau aku tak dapat nak bagi commitment 100% pada apa yang bakal aku join ni. aku kenal diri aku tapi tak semua perangai aku tu aku tau cuma buat masa ni perangai aku yang aku tahu buat aku makin risau. aku risau tentang masa depan yanga kan aku lalui. tapi aku pasrah je kot. esok punya cerita esok aku sattle. so buat masa nie aku just nak tunggu hari tersebut muncul. apa yang buat aku rimas adalah benda alah nie macam menghantui aku la. bila aku tak ada benda nak buat or tiba2 jer aku boleh terfikir tentang program nie. benda nie buat aku rimas sebab setiap kali terfiir hal ni aku akan jadi risau dan terus terbayang apa yang akan aku hadapi. apa yang tak menariknya kat sini adalah kebiasaannya apa yang aku bayangkan tu akan menjadi perkara di sebaliknya. so buat masa sekarang nie aku terbayang aku betul2 berusaha keras dan tak nak mengalah untuk kecapi apa yang aku nak so aku takut bila tiba masa yang sebenarnya perkara di sebaliknya pula yang jadi..

ok tutup cerita tentang program tu. ni aku nak story tentang perkara yang ada juga kena mengena ngan program tu. tapi just club dia je yang sama. esok aku akan ada appointment dengan consultant f.first kat uptown kul 5 petang. nie aku redeem promotion yang aku beli tu hari. rm30 untuk sebulan di fitness first. so aku harap nie akan membantu aku dalam program yang aku akan turut serta. so aku tak tau cam mana lagi ttg sebulan free nie apa2 aku akan update pada next day yang aku ada masa. oklah aku rasa tu je kot aku nk merapu and melalut buat masa nie. so apa2 hal aku akan update next time..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts