bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Wednesday, August 8, 2012

baby, bayi. budak-budak dan kanak-kanak. .

Assalamualaikum semua,

Ok entry kali ni x da emo2 lagi sebab aku baru dapat tau yang akak yang agak rapat ngan aku kat tempat aku practical dulu pregnant anak ke -2 . Anak sulung kak Fara lelaki, so kalau yang numbe 2 nie girl lagi afdal.( ehh aku plak yang over) , yelah kira nanti anak kak Fara sepasang lah. Terus aku terbayang muka anak kak Fara. Cute je budak tu. Rasa nk cubit-cubit. Heheh Aku plak yang rasa best.. Aku memang suka budak-budak cuma aku rasa budak-budak yang tak suka aku sebab aku suka buat muka ganas-ganas manja hahah.

Tapi paling best waktu aku jumpa kwn aku kat Sarawak. Derang ngan anak masing-masing dan yang paling bestnya budak2 tu sangat tak takut orang. . Dan aku pun apa lagi asyik berkepit ngan budak2 tulah sampai kawan aku cakap : " kau ni dah boleh ada anak dah. Ciri-ciri seorang ibu dah bleh nampak dah," owh sahabat cam mana aku nak ada anak. Laki pun aku tak ada. Hahaha lgpun macam complicated jer aku rasa.(atas sebab2 tertentu) bukan complicated utk ada anak tapi utk kawin.  Apa-apa aja lah. Hahahah

Ok nak menyimpang dari tajuk entry aku jap. Fb aku dah deactive atas alasan gangguan jiwa(over tau!!) tapi aku online guna fb aku yang satu lagi. Bezanya x semua kwn-kwn aku ada kat fb yang aku guna sekarang. Aku rasa aku perlu 'HILANG' seketika. Lgpn bukannya ada org tau pun aku ada ke tak, aku kan orang terbiar.(ayat sentap!!!) aku sedang cuba untuk keluar dari kenangan lama aku sebab ianya amat menyakitkan aku. So the best thing is aku hilang. .

Oklah aku nak rehat nie. Penat mengecat bilik aku. Yer setelah 7 bulan pindah kat rumah nie barulah aku boleh cat bilik aku sendiri. Tu pun lepas aku psyco parent aku (jahat giler!!) hahah . Aku just guna tektik yang aku slalu guna utk dpt apa yang aku nak jer kat bapak aku tu. Hehhe. Kira oklah dah cukup lama aku bersabar kan. Leceh la kongsi bilik ngan adik aku. Aku tak suka share bilik sebab aku sangat berbeza dengan adik beradik aku yang lain. Esok sambung cat lagi. Tak sabar nak duduk kat bilik sendiri. Heheheh kecian aku asyik menumpang jer. Oklah. Lain tahun aku update lagi.

Skali lagi. Conggrat Kak Fara.

Adioss

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Popular Posts