bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, June 2, 2012

merantau. mengembara, melancong, pergi jauuuhhh

Aku tak tahu kenapa, hati aku memang melonjak2 untuk melakukan aktiviti seperti kat tajuk entry aku. Aku nak merantau. . Nak jalan jauh. . Sendirian. Hurm so i just need to plan la kan. . Plan dan tunggu duit masuk je dan lepas tu insyaallah aku akan merantau. Taklah ke mana pun. Mungkin ke utara sahaja. Aku nak buat apa yang aku rasa nak buat. Drive alone ke mana2 aku suka. Kalau sesat pun still kat malaysia kan. So rite now aku hanya tunggu masa sesuai dan for sure la kena pergi sebelom 20 hb nie sebab on that day aku akan fly ke miri sarawak. Yup its a holiday baaa. .  Aku memang nak melancong je bulan nie sebab bulan depan aku dah kena focus pada kerjaya aku yang belom nampak lagi nie. So apa kata sebelom aku kerja nie aku cuti puas-puas dulu. Opss pls remaind me to bring my passport jugak. Just in case nak ke luar negara je senang lah. . . So sekarang nie, aku memang tak sabar nak tunggu cuma aku takut je aku hanya mampu merancangkan. Malangnya seperti sebelomnya kalau aku merancang confrm x jadi punya but hope sesangat la kali ni menjadi. . Mana tau apa yang aku cari selama nie aku jumpa. . Amin. Alamak sakit perot plak. So lain kali lah aku update lagi ek Adiosss

No comments:

Post a Comment

Popular Posts