bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, November 26, 2011

wattpad

wattpad oh wattpad..
tadi aku ada post/publish hasil karya aku yang tak seberapa untuk bacaan pengguna wattpad. tu pun hasil cadangan seorang kenalan yang tahu minat menulis aku ni dan pernah memberi sokongan untuk aku terus menulis. bukanlah karya yang terbaru. karya tu pernah aku post kat blog ni bezanya aku post bukan dalam part by part so lebih mudah untuk di baca menggunakan wattpad. hope ada yang sudi baca.



ni adalah cover untuk short story yang aku publish kat wattpad. picture ni adalah hak milik aku bermaksud aku tak songlap dari mana-mana individu ataupun copy dari mana-mana sumber internet. so sekarang ni rasa macam best pulak nak buat cover untuk semua hasil karya aku.. hahahha.

 hurmmm cuma masalah sekarang adalah aku tak dapat lagi tajuk-tajuk yang menarik perhatian aku untuk di jadikan tajuk pada karya aku yang tak seberapa nie.. so pada sesiapa yang nak baca short story aku dalam versi wattpad silalah klick sini. lebih mudah rasanya.... 

oklah lain masa aku update lagi... segala comment amatlah digalakkannn..

adiossss

1 comment:

Popular Posts