bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Sunday, October 9, 2011

terima kasih sahabat

Minggu lepas adalah salah satu minggu yang terbaik buat aku. Terharu dan gembira bila sahabat yang disayangi berkumpul dan meraikan hari jadi aku. Gembira sebab ianya spt seperti sebelumnya. Mungkin sebab baru-baru ni ada sikit konflik yang terjadi di antara sahabat aku ni yang buat aku rasa spt kehilangan dan bila semua dpt berkumpul pada hari yang istimewa ni aku rasa happy giler. Thanks sahabat, syukur ya ALLAH.

Jumaat tu cik sahabat ajak gi rumah dia. Kita org memang dah plan nk buat makan2 cuma tak sure jadi ke tak. Kalau x jadi pun mlm kita org lepakkk.Dah tu siang hari jumaat aku tersangt laa bosan. So keluar pergi bayar bil, pergi salon, dah tu g makan. Mlm tu plak aku suruh cik semut ambik aku. . . . And we all gerak skali gi rumah cik sahabat. Malam tu amat gembira sebab semuanya gila-gila hahahhahah. Memang derang buat makan2. Aku tau aku tak di suruh tolong sebab ni kan hari jadi aku :-)

Lepas mkn semua tu encik topi tiba- tiba duduk depan aku. Aku tak heran lah sebab dia ni memang sengal and entah mcm mana kita orang bleh plak main sep-sep. Memang lawak coz encik topi tak reti main. Lepas tu cik nama lelaki plak join. Beria2 dia ajak main. Tak lama lepas tu lampu padam dan kebetulan aku yang duduk membelakangkan dapur terus dengar orang nyanyi lagu hari jadi. Hehhe tersengeh aku dibuatnya. Part ni aku tak ingat langsung. Tak jangka pun. Mungkin sebab dah terlalu happy bila semua geng waktu rehat ada.Cik sahabat, cik semut dan encik spek keluar dari dapur sambil bawak kek. Dan yang lain nyanyi. . Alamak segan pulak bila jadi perhatian. lepas acara tiup lilin n potong kek tibalah pulak acara suap menyuap. Sudah pasti cik sahabat adalah orang pertama yang aku suap kek. Dah tu sorang-sorang aku suap dan kemudiannya aku pulak yang di sapu dengan aising kek. Hahah rutin yang harus di buat time birthday. Apa lagi semua larilah lepas tu hahaha.

Ermm memang happy. Hope sangat kebahagiaan dengan geng waktu rehat akan kekal selamanya.

Friend till die,
Adiiooosss
Published with Blogger-droid v1.7.4

6 comments:

  1. kawan mudah di cari... sahabat............

    ReplyDelete
  2. abghani; ye betul tu... sahabat penting sebab mereka dapat berkongsi semua kesedihan dan kegembiraan..

    iwanski; betul tu.. kawan mudah di cari,, sahabat memang tak ramai yang berkelayakan

    ReplyDelete
  3. biasalah tue..
    if dia dah sakitkan hati kita
    susah betul nak lupakan apa yg dia dah buat!

    ReplyDelete
  4. Lelaki ini: yup betul tu but sometime buat mcm fobia bila dia contc kita. Takut dia ulang balik apa yang dia dah buat pada kita

    ReplyDelete
  5. lelaki ini : thanks for the comment, btw betul tu, sesiapa je yang dah sakitkan hati kita akan buat kita susah untuk lupakan semua yang dah terjadi apatah lagi seorang sahabat. sakit tu kadang kala buat kita fobia untuk terus mempercayai dia..

    ReplyDelete

Popular Posts