bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Monday, October 24, 2011

terbaru hanyalah yang lama

Apa maksud tajuk aku tu? Macam tak ada kaitan je. Mungkin juga ada kaitan. Terbaru tentang aku? Lama dh x update blog ni. Cerita terbaru aku, masih seperti yang lama. Masih sendiri, masih di ulit assignment dan masih mencari kehidupan ni. Yess aku akan terus mencari dalam penantian.

Erm lately ada seorng sahabat (aku masih anggap dia sahabat setelah semua benda yang jadi) contc aku semula. Say sorry and bla bla bla. Aku tak tahu nk percaya atau tak. Kalau ikutkan as sahabat aku patut percaya dia. Mungkin dulu ya tapi lepas semua yang jadi aku tak percaya dia lagi. Dia msg aku, then last few day dia call p at the end aku yang end the call. Aku x nk ckp dengan dia walau aku memang nk borak dengan dia. Aku sebenarnya takut. Takut pisang berbuah dua kali. Aku x suka di di tipu. Aku benci bila sahabat yang aku sayang tipu aku. Kau kata aku sahabat dunia akhirat tapi kau tipu aku. For what? Tu hanya kata-kata manis lah wehh. Yup aku masih marah kat kau and aku tak mau contc dengn kau sebab aku tak nak dengar cerita bohong kau lagi. ermm tu yang sebenarnya. Aku x mau dengar cerita bohong kau dan aku dpt rasakn kau cari aku sebab ada sesuatu yang kau nak mintak kat aku. Sama macam dulu. Aku tak mau.. Kecewa aku masib bersisa lagi. Biarlah aku dan kau yang tahu tentang ni. Biar aku cuba bina semula keyakinan aku pada kau. Dulu kau menghilang dan katakan bila kau bersedia kau akan ceritakan pada aku dan kini bila kau bersedia biarkan aku mencari keyakinan untuk mempercayai kau.

Biar aku tahan rasa ini agar aku tidak di bohong lagi.
Adiossss
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Popular Posts