bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Tuesday, October 4, 2011

pengalaman pertama

Ni aku nk story satu cerita hot kat sapa-sapa yang baca. Hari ni dengan yakin dan cekalnya aku paksa diri bangun pagi untuk ke kelas dan dengan yakinnya juga mata aku nie sangat berat untuk di buka. Mengantuk yang amat. Bila sampai kat kolej kawan-kawan aku dengan yakinnya bagi tau kelas dibatalkan. Huaaaaa saba je lah. .

Well bukan tu pun aku nak story lepas je lepak kejap ngan kawan tadi kita orang gerak gi Arkib Negara Malaysia. First time tu aku gi sana. Bagi mereka yang tak pernah pergi Arkib Negara Malaysia terletak di jalan Duta. Tempat tu adalah tempat untuk menyimpan segala maklumat dan khazanah negara kita. Bagi yang sedang buat kajian atau penyelidikan bolehlah gi sini untuk cari maklumat.

Ok kalau nak pergi sana kena pakai baju proper. Kemudian kena daftar dulu. Kena isi borang lepas tu dia akan bagi penerangan macam mana nak guna segala kemudahan kat Arkib Negara tu. Tak lama lepas tu kita akan dapat satu kad keahlian. Kalau nak masuk dalam tu tak boleh bawak pen. Kena guna pensel je and semua file atau apa-apa yang ada dalam tu kena guna elok2 sebab semua tu sangat berharga.

So kesimpulannya. Itu satu lagi pengalaman aku tuk hari ni. Aku gi sana pun sebab nak cari info untuk project paper aku. Hehheh oklah lain masa aku update lagi hehheh

Adiosss
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

  1. G la. X rugi kalau pegi. Tadi ada tgk derang ushar buku yang maha besar. Mcm syok je heheh

    ReplyDelete

Popular Posts