bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Monday, September 26, 2011

manusia yang tak bertamadun!!!

Geramnya aku. . . . Pagi tadi time nak keluar gi hantar kawan kakak aku ada kejadian yang menyakitkan hati. . . Boleh pulak tayar keta aku pancit sebelah kanan. Lebih menarik ianya depan belakang. Ya aku ulang DEPAN DAN BELAKANG!!!!!!! dahlah aku tak tau nk call sapa. Malaun mana yang tak da keja buat dajal kat aku ntah. Aku call mintak tlg cik sahabat anta kwn kakak aku dah tu nak gi kolej uruskan hal akak aku kejap. Dan baru jap ni tadi gi kat bengkel dah bila cek rupanya tayar tu kena cucuk. Tayar depan sikit je tapo tayar belakang lebih daripada 3 tayar kena tikam ngan pisau. . . .

Ya Allah. Dugaan betul. Dahlah aku baru je guna kereta ni. Nak salahkan mangkok tingkat yang buat tu je pun x boleh sebab aku park kat zone x warna kuning. Tapi tu first time kot aku buat and before this ada je aku tgk orang park kat sana. Atleast bagilah memo warning and if next time aku still park kat sana x kisahlah nak bocorkan semua ke apa. No tak dengan tak ada warning apa2 Melayang RM270. . . nak bagi tau mama kang malas nak dengar bebelan panjang. Kecewa tak payah ceritalah. Sedih lah ngan manusia yang TAK BERTAMADUN kay area umah aku ni.

Ada insan yang sempat borak ngan aku ada citer yang keta dia pun penah kena tapi masalahnya dia bukan park kat tempat aku park tu pon so kesimpulannya memang mangkok yang buat kerja2 bodoh nie tak BERTAMADUN. Ni buat aku makin menyampah nak duduk kat sini. Benci!!!!! Rasa macam semua yang duduk kay sini jahat2. Jiran yang bermasalah lah, penduduk yang tak bertamadunlah. . . . Huaaaaaa tentionnya aku!!! Ada sesiapa nak kasi aku sewa umah tak?

Adios. . . .
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment

Popular Posts