bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Sunday, August 21, 2011

tak lama je lagi

tak lama je lagi nak raya? apa yang korang rasa??? sepatutnya mesti rasa teruja yang amat and tak sabar-sabar kan? tapi kenapa aku tak rasa apa-apa. aku just rasa macam berat je nak tempuh raya nie. kenapa ek? tak ada kegembiraan pun nak raya. macam tak patut lak aku rasa cam tue kan... entahlah

ermmm hari ni sakit kepala pak, emosi pun tak stabil. tak tahu kenapa. dari tadi aku try supaya aku tak naik angin tak tentu pasal. sebelum aku naik angin tak tentu pasal aku terus masuk bilik. baca novel... ermmm tu je boleh buat aku tenang seketika, tapi masalahnya novel tu cerita dia kurang menarik.. apa boleh buat, mungkin sebab hormon aku tak betul buat cerita tu tak best sangat.

apa yang aku nak update lagi ek... ermm aku ada story nak share tapi bukan sekarang aku cerita,. tunggu betul-betul ada depan mata baru aku share.. aku takut nanti kalau aku heboh sekarang last2 tak jadi.. bukan apa, aku tak naklah nanti org kata aku kecoh je lebih.. oklah aku tak tau nak update apa, lain kesempatan aku update lagi yerr..


adiossss.....

No comments:

Post a Comment

Popular Posts