bodyNeopets Abominable Snowball

ALLIKAHS LUTADIAYS

ALLIKAHS LUTADIAYS

apa tah

borak dan bersorak


Saturday, August 13, 2011

kejamkah aku?

Kejamkah aku? Tu yang bermain lam kepala otak aku ni. Aku rasa macam akulah pembunuh dan penyiksa haiwan yang paling kejam. :'(

tadi kakak aku, cik pinky call and bagi tau prada(suger glaider) aku rupanya cedera. Kaki belakang dia dah tak ada. How come aku bleh biarkan prada terseksa seekor diri? Kejam betul aku!!!!! Rasa berdosa sangat je bila jadi cam nie:-( aku dah seksa haiwan tersebut. Tapi aku tak ada niat pun nak buat cam tu.

Dulu waktu mula2 beli prada, memang la qku berani berani takot ngan haiwan tersebut. Prada time tu kecik je, cute giler. Sebesar apple merah yang di potong 4. Sangat kecil kan? Time tu aku memang la berani pegang dia tapi lama2 prada macam aktif sangat sampai aku yang memang takut dengan segala jenis haiwan untuk di pelihara ni pun makin cuak ngan prada. So bila dah cuak dan takot bergabung aku just main-main ngan prada dRi luar sangkar dia je. Kadang-kadang je aku layan dia. Kejamkan aku. Dahlah kurung dia lepas tu tak bagi perhatian kat dia :'(

Sekarang ni aku memang rasa bersalah yang amat. Aku memang tak fikir panjang bila mula-mula nak beli prada. Aku dengan haiwan peliharaan memang tak ada jodoh dan memang tak boleh bersama.

Sekarang ni prada akan di di lepaskan untuk hidup bebas dan aku menangis mengenangkan betapa kejamnya aku. Malu dengan diri sendiri :'(

Inilah kisah sedih dan kejam dari aku :'(

Adios.



No comments:

Post a Comment

Popular Posts